Wejście obowiązkowego Krajowego Systemu e-Faktur zostało wstrzymane decyzją MF. Wiadomo, że to jedynie odroczenie w czasie a nie rezygnacja z wdrożenia. Zmiana w fakturowaniu dotyczy także biur rachunkowych, które powinny zadbać o odpowiednie zmiany w umowach z klientami w kontekście KSeF. Sprawdź, jak biuro rachunkowe powinno przygotować się na KSeF
Materiał przygotowany przez naszego eksperta
Podczas szkolenia online ekspert Wojciech Frankiewicz, adwokat, partner w kancelarii Staniek i Partnerzy, wyjaśni m.in.:
W jakiej formie najlepiej zawrzeć umowę z klientem;
Co to są klauzule abuzywne?
Kiedy klient może odstąpić od umowy?
Jakie zapisy w kontekście KSeF warto zawrzeć w umowie z klientem;
Jak doprecyzować zasady obiegu dokumentów;
Jak po wejściu w życie KSeF doprecyzować odpowiedzialność biur rachunkowego w przypadku opóźnienia klienta;